Reklamace karty
V případě, že je karta nefunkční (nefunguje na čtečkách, terminálech v dopravních prostředcích apod.), je nutné ji reklamovat v některém z kontaktních míst, viz Kontaktní místa. Při reklamaci uznané držitel získá Potvrzení o reklamaci (potvrzené dopravcem), které slouží společně s Příjmovým dokladem o zakoupení časového kupónu jako náhradní předplatní jízdní doklad.
Reklamace karty v záruční době nebude uznána v případě, že platí alespoň jednoho z následujících kritérií:
- Porušená celistvost karty - díra, střih, zmenšení tvaru, deformace plastu teplem.
- Ohnutí a průhyb karty položené na stole tak, že nejméně v jednom místě je větší než 2 mm.
- Ostrý lom v libovolné části karty.
- Hluboké vrypy a prohlubeniny, v nichž po přejetí nehtem se nehet zadrhne.
- Další vzhledová poškození, která jsou zjevně v rozporu s Podmínkami pro vydávání a užívání karty opuscard.
Reklamační lhůta je pro karty Opuscard+ 2 roky od vydání karty.